שר התיירות לוין לקול חי: "השורש הרע בארץ זו מערכת המשפט"

אבי יעקב No Comments on שר התיירות לוין לקול חי: "השורש הרע בארץ זו מערכת המשפט"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התיירות יריב לוין שוחח הערב עם אבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי על דברים שעומדים על סדר יום ואמר כי הגיע זמן לתת כח לכנסת ולהפסיק את השורש הרע במערכת המשפט שלנו.

"בירושלים מתחוללת מערכה קשה נגד הטרור שמצריכה הרבה מאוד נחישות ופיקחון. לפני שנה גיבשתי תוכנית עם 8 נקודות למיגור הטרור שכוללת צעדים קשים מאוד נגד המפגעים הבודדים כמו גירוש לעזה, שלילת ביטוח לאומי ועוד".

לא זו אף זו. לדברי לוין צריך גם לגרש את בני משפחותיהם לרצועת עזה למשך תקופת המאסר שהייתה מוטלת על המחבל. רוב המחבלים לא חסים על חייהם אבל דוקא על חיי משפחתם כן.

אליבא דיריב לוין החכי״ם הערבים מנצלים את רפיסותה של מערכת המשפט בישראל, ומעודדים את החרמות על ישראל, ומצטרפים למשט לעזה.

על ח"כ באסל גאטס אמר כי הוא עושה פעולות שאילולא הן איש לא היה יודע שהוא ח"כ. "מפלגה שיושבת בכנסת ישראל והופכת את הכנסת למוצב קדמי של הטרור. בעניין הזה החוק מאוד ברור ואומר כי מפלגה שתומכת בטרור אינה יכולה לרוץ לכנסת אבל זה בוטל על ידי בג"צ".

"אם לא נשנה מן היסוד את המערכת הזו אנו נתקשה מאוד לעשות את הדברים שבכל מדינה דמוקרטית ומערבית אחר היו עושים מזמן".

לשאלת המראיין על החרם האירופאי אמר השר כי אסור להסתכל על אירופה כמקשה אחת. יש מדינות שיש להן קשר הדוק עם ישראל כמו קפריסין. צריך לנהל מדיניות נחושה ועקבית.

ע️ל נאומי גרבוז וקוטלר אמר לוין כי הם מקבלים הד תקשורתי עצום על שטויות שהם אמרו, ולא צריך להתייחס אליהם.

דווקא מהקואליציה הצרה הוא לא נרגש. "צריך להגיע לישיבות הממשלה ולא להיעדר. מעבר לזה האפשרויות להרחיב את הממשלה בהחלט קיימות גם אם לא בנקודת הזמן הזו. בינתיים בהרבה מאוד מובנים הממשלה מאוד יציבה והומוגנית".

ל️סיום הוא התייחס לפרשיית אורן חזן ואמר כי הוא "מקווה שהסיפורים על חה״כ אורן חזן יתבררו כלא נכונים. ועד שלא הוכח אחרת, חזן הוא ככל חברי הכנסת".

האזינו לראיון המלא



0 תגובות